فریت بار مسافر

فریت بار مسافر

فریت بار مسافر

فریت بار مسافر

فریت بار چیست؟

شرکت خدمات فریت بار هوایی راه سان کالا

شرکت خدمات حمل و نقل هوایی راه سان کالا در سال 2009 با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری تاسیس و فعالیت خود را در زمینه حمل و نقل و خدمات بین المللی حمل و نقل هوایی تاسیس کرد و به طور مداوم خدمات فریت کردن بار را به مشتریان خود ارائه می دهد و با بهره مندی از آن تلاش کرده ایم رضایت مشتریان عزیز از تجربیات و سوابق درخشان مدیران ما. آقای Vazgen Artion رئیس و مدیر فنی این شرکت با بیش از 40 سال سابقه درخشان و تجربه ارزشمند در زمینه هوانوردی در شرکت های مختلف حمل و نقل و هواپیمایی است.


 از سال 1349 تا 1352 ، کارمند ایرایندیا (خطوط هوایی هند) در تهران بود و سپس از سال 1352 تا 1382 ، به مدت 30 سال در Swiss Air و Swiss International به عنوان رئیس ایستگاه و محموله در تهران خدمت کرد. همچنین ، از سال 2003 تا 2008 ، وی به عنوان مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان مشغول به کار بود و بر اساس موارد فوق و با آگاهی کامل از قوانین و مقررات حمل و نقل هوایی و حمل بار ، مسئولیت را پذیرفت. 


بسته بندی باربری یکی از مهمترین مراحل باربری است که اگر به درستی انجام نشود احتمال آسیب به محموله قطعی خواهد بود. مسافران و مهاجران بطور کلی به دو گروه تقسیم می شوند:


گروه اول:


بارهای کوچک و کوچک مانند ظروف شکستنی و کلیه وسایل آشپزخانه ، لباس ، کیف ، کفش ، کریستال ، لوازم اسکی ، فرش ، کتاب و ... در این صورت پرسنل متخصص و مجرب این شرکت کلیه تجهیزات بسته بندی یا بسته بندی را به مکان مورد نظر برده و همه وسایل شکستنی ، نقاشی ها ، وسایل آشپزخانه ، لوسترها ، قفسه های کتاب ، لباس و ... در جای خود بسته بندی شده و بار به صورت کارتن است. (لیست اقلام یا لیست بسته بندی) یکی از اسنادی است که باید به عنوان استاندارد حمل بار تهیه و به گمرک مبدا و مقصد ارائه شود ، که پرسنل شرکت در حین عملیات بسته بندی انجام می دهند.


گروه دوم:


حمل و نقل بزرگ مبلمان ، میز و صندلی ، بوفه و ... در بار بار توسط هوا. آنها از جعبه های چوبی ساخته شده اند تا این اقلام به امن ترین شکل ممکن بسته بندی شده و در حین حمل و نقل به مقصد آسیب نبینند. بسیاری از مهاجران و مسافران دارای لوازم جانبی مانند ظروف شکستنی ، وسایل تزئینی شکننده و آسیب پذیر هستند و انتظار دارند با خیال راحت به مقصد برسند. این امر نیاز به تخصص و دقت زیادی دارد.


فریت بار با کشتی به آمریکا

ایالات متحده یکی از کشورهایی است که ایران بسیار بیشتر از سایر کشورهای جهان در آن زندگی می کند. بنابراین ، همیشه مسافران زیادی هستند که هر روز به این کشور سفر می کنند. همانطور که می دانید مسافران ایرانی همیشه یک چمدان اضافی با خود حمل می کنند که بیشتر از چمدان مجاز یک مسافر است. بنابراین ، برای اینکه بتوانند این بار را به ایالات متحده ارسال کنند ، به مشاوره و راهنمایی شرکتی که این کار را انجام می دهد نیاز دارند. خدمات شرکت راه سان کالا راه در ارتباط با ارسال محموله به آمریکا را می توانید در لینک زیر مطالعه فرمایید:


فریت بار با کشتی به کانادا

کانادا بدون شک یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان در شرایط کنونی است و ایرانیان نیز علاقه زیادی به زندگی ، تحصیل یا تجارت در کانادا دارند ، پس از ایالات متحده نیز می تواند چنین باشد. کانادا یکی از مقاصد اصلی مسافران ایرانی است. مهمترین شهرهای کانادا که جمعیت ایرانی زیادی دارند می توانند عبارتند از: تورنتو ، ونکوور ، مونترال ، کلگری ، ادمونتون و اتاوا. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشتی های مسافری به کانادا ، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:


فریت بار با کشتی به استرالیا

در شهرهای سیدنی ، بریزبن ، آدلاید ، پرت و کانبرا در استرالیا تعداد زیادی ایرانی زندگی می کنند و می توان گفت اکثر افرادی که قصد مهاجرت طولانی مدت به استرالیا را دارند در این شهرها زندگی می کنند. مسافران می توانند از خدمات ما استفاده کنند تا بار اضافی خود را با خیال راحت از ایران به شهرهای استرالیا ارسال کنند. همچنین می توانید از لینک زیر برای اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل به استرالیا استفاده کنید:


شرکت فریت بار فرودگاه امام خمینی (ره)

شرکتهای باربری فرودگاه امام خمینی: شرکت باربری و هوایی راه سان کالا   با سابقه بالای 45 سال در زمینه ارائه خدمات باربری هوایی یکی از قدیمی ترین شرکتهای باربری در فرودگاه امام خمینی (ره) است. ما مدتهاست که توانسته ایم بهترین خدمات را برای مسافران محترم ارائه دهیم.


شرکت پدمیرا فری مسیرهای بسته بندی شده بار را از طریق فرودگاه امام برای مسافران به مقاصد مورد نظر ارسال می کند. همکاری گسترده با خطوط هوایی داخلی و خارجی یکی از ویژگی های برتر ما است که مسافران می توانند محموله و کالاهای خود را در صورت درخواست با هر خط هوایی ارسال کنند.


روتین حمل و نقل هوایی 

اغلب مسافرانی که قصد اقامت طولانی مدت در اروپا ، کانادا ، ایالات متحده و استرالیا را دارند ، همیشه هنگام سفر مقدار زیادی چمدان اضافی با خود حمل می کنند. برای اینکه بتوانند این محموله را به مقصد برسانند ، به یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه باربری نیاز دارند. ا راه می تواند با ارائه خدمات جدید و با کیفیت بالا ، محموله شما را به صورت کاملا صحیح و سالم به مقصد شما ارسال کند.


روش کار  برای ارسال بار اضافی مسافران

ابتدا باید توضیح دهیم که شرکت فریت بار راه سان کالا به هیچ عنوان بار بسته بندی شده را نمی پذیرد و محموله باید توسط نیروهای شرکت بسته بندی شود. بنابراین ، صفر تا صد وظیفه ارسال محموله شما را دارند ، از بسته بندی تا تحویل در فرودگاه مقصد.


بسته بندی تخصصی بارهای مسافری

پس از درخواست مسافران از ما برای ارسال محموله هوایی ، زمان بسته بندی محموله توسط کارشناس باربری ما تعیین می شود. در این زمان خاص ، تیم بسته بندی به همراه لوازم و مواد بسته بندی به محل بارگیری اعزام می شوند و بسته بندی اقلام را برای ارسال در کارتن های مخصوص حمل و نقل که لوگوی شرکت راه سان کالا در آنها هک شده است ، آغاز می کنند. گذاشته می شوند. برای بار منسجم ، همه کارتن ها را روی یک پالت پلاستیکی ثابت می کنیم. در نهایت ، بار توسط نیروی کار بارگیری می شود و توسط کامیون شرکت به فرودگاه ارسال می شود.


انجام تشریفات گمرکی و فرودگاهی و صدور بارنامه

کارشناس باربری شرکت راه سان کالا راه با حضور در فرودگاه کلیه تشریفات گمرکی و فرودگاهی را انجام می دهد. پس از اتمام کارهای ذکر شده ، بارنامه صادر می شود.

منبع: https://www.gonomad.com/1560-freighter-travel-faqs

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد