فریت بار مسافر

فریت بار مسافر

فریت بار مسافر

فریت بار مسافر

نکات مهم در فریت بار به کانادا

بیشتر مسافرانی که از ایران به کشورهای خارجی سفر می کنند در ایالات متحده هستند. بنابراین ، حمل و نقل مسافر و ارسال محموله به این کشور ، به ویژه برخی از ایالت های آن ، بیشتر از سایر کشورها است. از سوی دیگر ، به دلیل مهاجرت زیاد به آمریکا و این واقعیت که بسیاری از مسافران قصد دارند برخی از وسایل شخصی یا اثاثیه منزل خود را با خود ببرند. بنابراین ، آنها به یک شرکت خوب برای ارسال محموله نیاز دارند که تمام کار حمل و نقل و بار را به ایالات متحده انجام دهد. شرکت پادمیرا راه با 42 سال تجربه در این زمینه می تواند راهنمای بسیار خوبی برای ارسال محموله شما به آمریکا باشد.


روش ارسال محموله به آمریکا توسط پادمیرا راه

شرکت جاده پادمیرا برای ارسال محموله به ایالات متحده (همه شهرهای آمریکا) برای رفاه حال مشتریان خود نسبت به سایر شرکت های کشتی مزایایی دارد. بنابراین ، اولویت اول آن همیشه ارائه خدمات با کیفیت برتر بوده است. و سعی می کند خدمات خود را هر روز با تحقیق و مطالعه روند کار کشتی در کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده تقویت کند. در زیر می توانید روند شرکت پادمیرا برای ارسال کالا به آمریکا را مطالعه کنید.


یادداشت مهم


شرکت پادمیرا راه به دلایل امنیتی و قوانین مربوط به شرکت به هیچ عنوان بار بسته بندی شده را نمی پذیرد و صفر تا صد شغل یعنی از بسته بندی تا تحویل در فرودگاه مقصد را بر عهده می گیرد.


پس از اینکه مشتری درخواست بار را از پادمیرا به ایالات متحده ارسال کرد. در عین حال ، کارشناس حمل و نقل ما تمام هزینه های حمل هر کیلوگرم را به مشتری ارائه می دهد. در صورت موافقت مسافر ، زمان بسته بندی تعیین می شود که طبق برنامه کاری شرکت پادمیرا است.


بسته بندی و حمل بار مسافری

بعد از اینکه روز دقیقی برای بستن چمدان مسافران تعیین شد. در همان روز و زمان ، تیم بسته بندی شرکت به همراه کلیه لوازم بسته بندی شامل فوم ، روکش حبابی ، کارتن و چسب و ... به محل اعزام می شوند و شروع به بسته بندی لوازم منزل یا چمدان شخصی می کنند. در حین بسته بندی ، لیستی از کالاها و ملزومات تهیه می شود تا لیست بسته بندی به راحتی صادر شود. پس از بسته بندی کلیه لوازم جانبی در کارتن های مخصوص باربری شرکت پادمیرا راه ، لوگوی شرکت نیز بر روی همه آنها هک می شود. قرار می گیرد و در نهایت ، برای انسجام و یکپارچگی بار ، همه کارتن ها روی یک پالت پلاستیکی ثابت می شوند تا بار توسط لیفتراک جابجا شود.


نکته


میانگین سنی نیروهای بسته بندی ما بالای 50 سال است و سالهاست در این زمینه فعالیت می کنند ، بنابراین کلیه کارهای اولیه و استاندارد بسته بندی بار هوایی را بدون هیچ مشکلی انجام می دهند.


محموله را به فرودگاه بفرستید و نامه صادر کنید

پس از بسته بندی و پالت کردن ؛ محموله با استفاده از وانت یا کامیون شرکت به فرودگاه امام خمینی ارسال می شود. انجام کارهای گمرکی و تشریفات فرودگاهی برای صدور بارنامه. کلیه کارها توسط کارشناس حمل و نقل ما در فرودگاه انجام می شود و بارنامه توسط یکی از خطوط هوایی فعال در فرودگاه امام صادر می شود.


صدور نامه های باربری و ارسال محموله به آمریکا

پس از صدور بارنامه توسط یکی از خطوط هوایی. مسافر باید تمام هزینه های حمل را بپردازد که باید با مدیریت شرکت آقای آرتیون هماهنگ شود. سرانجام پس از ترخیص بار ، به بهترین شکل از طریق هوا برای مسافر ارسال می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد