فریت بار مسافر

فریت بار مسافر

فریت بار مسافر

فریت بار مسافر

شرکت فریت بار به کانادا

تعرفه حمل و نقل به کانادا

یکی از مهمترین سوالاتی که ذهن مسافران عزیز برای ارسال محموله اضافی خود به کانادا مشغول است. هزینه ارسال به کانادا قبل از بحث در مورد هزینه حمل و نقل به کانادا ، در اینجا مروری کوتاه بر روند کار باربری پادمیرا وجود دارد:


روند کار کشتی به کانادا از طریق جاده پادمیرا

فعالیت شرکت پادمیرا راه تنها ارسال محموله هوایی توسط کلیه خطوط هوایی فعال در فرودگاه امام خمینی (ره) است. انجام شده. در نتیجه ، پس از تماس مشتری با ما و درخواست ارسال محموله به کانادا ، با توجه به اینکه راه سان کالا صفر تا صد کار ارسال محموله را انجام می دهد ، زمانی برای بسته بندی و پالت بندی بار مسافری تعیین می شود که:


بسته بندی لوازم خانگی

تیم بسته بندی پادمیرا راه پس از تعیین وقت قبلی با کلیه تجهیزات و ملزومات بسته بندی به محل بارگیری یا منزل مشتری ارسال می شود. تیم تخصصی بسته بندی پادمیرا راه حدود 20 سال است که در این زمینه فعالیت می کند ، بنابراین آنها مهارت های لازم و کافی برای انجام بسته بندی دقیق و اصولی را دارند. کلیه متعلقات به ویژه کارتن های حمل بار با نشان شرکت پادمیرا هک شده و در تولید این کارتن ها از مواد با کیفیت استفاده شده است. پس از بسته بندی تمام لوازم جانبی و قرار دادن آنها در کارتن ها ، همه کارتن ها روی یک پالت پلاستیکی ثابت می شوند. پس از اتمام کار بسته بندی و پالت بندی ، بارگیری انجام می شود. و تمام چمدان های شما در وانت یا وانت شرکت قرار داده می شود و به فرودگاه منتقل می شود.


انجام تشریفات فرودگاهی و گمرکی

پس از انتقال محموله به محموله فرودگاه ، کارشناس ما در فرودگاه تمام تشریفات گمرکی و فرودگاهی را برای صدور بارنامه برای ارسال محموله به کانادا انجام می دهد. نامه بالاخره ارسال می شود و محموله آماده ارسال به کانادا می شود.


تسویه حساب و حمل و نقل

پس از صدور بارنامه ، مشتری باید هزینه ارسال محموله را بر اساس وزن محموله صادر شده توسط شرکت هواپیمایی در بارنامه پرداخت کند که پس از واریز بار به کانادا ارسال می شود.


اما در پاسخ به سوال اصلی که هزینه ارسال محموله به کانادا باید جواد باشد ، که در ارسال محموله به کانادا 4 وزن است:


45 کیلوگرم

100 کیلوگرم

100 تا 300 کیلوگرم

300 کیلوگرم به بالا

هر یک از وزنه ها دارای تعرفه جداگانه ای است که هر سال توسط خطوط هوایی بر اساس نوسانات ارزی در کشور تعیین می شود. بنابراین ، هرگونه هزینه اعلام شده توسط شرکت به مشتری بر اساس نرخ تعیین شده توسط خطوط هوایی تعیین شده است. بنابراین ، برای اطلاع از کلیه هزینه ها و هزینه های نهایی ارسال بار هوایی به کانادا ، با مشاوران ما در پادمیرا راه تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهند.


یادداشت مهم


زیرا شرکت راه سان کالا برای راحتی مشتریان صفر تا صد کار انجام می دهد. بنابراین ، برای ارسال هر کیلوگرم در محدوده وزن بالا ، رقم به ریال اعلام می شود که شامل کل فرایند می شود.


آیا ارسال به تمام شهرهای کانادا یکسان است؟

در پاسخ به این س ،ال ، باید توضیح دهیم که هر ایرلاین تعرفه خاصی برای بار و بار ارائه می دهد. که برای هر شهر متفاوت است و هزینه حمل و نقل به ادمونتون ، کلگری ، اتاوا ، ونکوور ، مونترال و متفاوت بسیار متفاوت از یکدیگر است. برای اطلاع از هزینه دقیق حمل و نقل به شهرهای کانادا ، بهتر است با کارشناسان ما در پادمیرا راه تماس بگیرید تا بهترین پیشنهادات را به شما ارائه دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد